| 

Київська дитяча Академія мистецтв

Додаткова інформація

м.Київ,вул.Героїв Сталінграду,10

тел/факс 410-93-10, 464-73-56,

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ,

http:www.kdam.kiev.ua

Київська дитяча

Академія мистецтв

 

 

Київська дитяча Академія мистецтв, заснована у 1994 році, є державним закладом інноваційного типу, що передбачає, поряд із навчально-виховним комплексом /різні за рівнем і вимогами навчальні заклади/, функціонування кількох спеціалізованих Центрів: науково-дослідного, комп’ютерного, інформаційно-видавничого, філармонічного, виставкового, продюсерського, медико-психологічного тощо.

Завданням Академії є підготовка у структурі безперервного навчання /підготовча- початкова - середня - вища школи/ високопрофесійних фахівців /бакалаврів, спеціалістів/ із різних мистецьких дисциплін / музика, образотворче мистецтво, театр, хореографія /.

Ефективність системи безперервної фахової освіти /з 6 до 20 років/, єдиний процес навчально-виховної та художньої діяльності спрямовуються, передусім, на розкриття індивідуального творчого потенціалу дитини та захист інтелектуальної власності особистості.

Інноваційність закладу визначають кардинальні зміни форм і методів виховання, що мають забезпечити задану суму знань,  реалізацію мистецько-творчого потенціалу, морально-духовну  культуру .

В Дитячій Академії мистецтв працюють видатні педагоги та діячі культури України, впроваджена система опіки кожного з факультетів відповідними мистецькими вищими навчальними закладами та творчими Спілками.

Законам внутрішньої логіки й гармонії відповідають окремі частини Академії - її факультети - музичного, образотворчого, театрального, хореографічного мистецтва, які існують у тісному зв’язку, в постійному контакті.

Значна увага приділяється створенню щільних міждисциплінарних та міжфакультетських зв`язків, що активно сприяє поглибленню загально-гуманітарної підготовки майбутніх діячів мистецтва, їх вільній орієнтації в складних процесах сучасної світової культури, ефективно торує шлях до постійного зростання власної професійної майстерності. Основні методологічні засади, на яких базується система діяльності в Академії - навчити студента творити й прагнути творчості. У практичній роботі впроваджуються оригінальні методики та форми роботи: нетрадиційно організований ігровий простір аудиторії, елементи театралізації, побудова уроку, що включає сенсорику, фантазування, імпровізаційність, інтелектуальні комп`ютерні ігри тощо. Ефективності навчального процесу, засвоєнню мистецьких дисциплін, їх знакових систем сприяють широке використання сучасних інформаційних технологій (мультимедійні, комп`ютерні програми, аудіо-відео ряд).

Вищий мистецький коледж, один із навчальних закладів Академії, здійснює підготовку фахівців за основними  мистецькими спеціальностями. Юні студенти навчаються за режимом повного дня (8.30 - 17.40). Навчальний рік - 10 місяців. Тривалість навчання – 15 років. Кращі студенти за результатами творчих досягнень отримують щомісячно стипендію.

Факультет музичного мистецтва готує музикантів-виконавців /фортепіано, скрипка, віолончель, бандура, флейта, кларнет тощо/, вокалістів, диригентів, композиторів та музикознавців.

Факультет образотворчого мистецтва - художників станкового і монументального мистецтва, сценографів, спеціалістів з книжкової,  комп`ютерної графіки, анімалістів, скульпторів, дизайнерів /промислового та хатнього інтер`єру/, флористів тощо.

Факультет театрального мистецтва - акторів та режисерів драматичного, музично-драматичного та лялькового театрів, дикторів, ведучих, режисерів телебачення та радіо, театрознавців, артистів та режисерів естради тощо.

Факультет хореографічного мистецтва - артистів балету /класичного, модерного, народного/, хореографів-педагогів, балетмейстерів, мистецтвознавців тощо.

Факультет естрадного мистецтва готує естрадних виконавців  (солістів-інструменталістів, вокалістів), аранжувальників та диригентів естрадних колективів.

Кожен із факультетів є міцно вбудований в цілісну освітню модель Вищого мистецького коледжу і, водночас, керується власними засадами педагогічної діяльності. В найближчі три роки передбачається відкриття філій Академії та створення ще факультетів: екранних мистецтв ( кіно, відео, телебачення), дизайну та архітектури, літератури та критики.

Державний компонент забезпечує соціально-необхідний для кожного студента обсяг і рівень знань і складається з загального циклу та предметів за вибором. У навчальному процесі враховується ймовірність зміни на певному етапі професійної орієнтації, остаточний вибір майбутнього фаху поза програмними завданнями даного мистецького закладу. За цих умов загально-освітня підготовка, вільне володіння державною мовою, знання іноземних мов /англійської, німецької, французької/, необхідні навички роботи із сучасною електронною технікою, високий культурно-мистецький рівень студента забезпечать його органічне, без психологічного зламу, входження в будь-який заклад поза Академією і вільний доступ до опанування новообраною професією немистецького профілю.

Цикл спеціальних фахових предметів зкомпановано з такою мірою  їх змістовного заповнення, що це надасть можливість студентам вже на початковому  етапі навчання оволодіти певними професійними навичками. Як реалізація програмних ідей Академії щодо побудови, окрім, вертикалі професійної мистецької освіти багатоваріантного загальногуманітарного інтелектуального поля, де все сприятиме повній творчій самореалізації розвитку інтелекту, самовдосконаленню і внутрішній вільності дитини, - створена 11-річна школа мистецтв і гуманітарна  школа з мистецьким нахилом. Міграція між різними вертикалями освіти, але ж у межах Академії, звичайного місця перебування, - народжує цікавий перспективний прецедент навчання без зайвих стресів, з повагою до тих творчих здібностей учня (студента), якими володіє  саме він.

У залах Академії виступають митці й колективи з багатьох країн світу, постійно проводяться різноманітні виставки українських і зарубіжних художників та скульпторів, оригінальні мистецькі акції .

Філармонічно-виставкова діяльність, посаджений дітьми Сад мистецтв, закладений на березі Дніпра шевченківський “Садок вишневий коло хати”, спеціально розроблені ритуали - усе це надає закладу високого статусу Храму мистецтв, духовного осередку, привабливого для талановитих дітей України та зарубіжжя.

 

 

професор М. Чембержі.

Ректор КДАМ, дійсний член Академії мистецтв України, народний артист України

Останнє редагування Середа, 10 жовтня 2012 11:39